"Μελετάται η
δυνατότητα λειτουργίας
τομέα ΕΠΑ.Λ {Επαγγελματικά Λύκεια) στην Γορτυνία
από την επόμενη σχολική
χρονιά"
Δελτίο Τύπου
Συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες του υποψήφιου Δημάρχου
Γορτυνίας κ. Πέτρου Ζούνη.
Την Τετάρτη 3 Απριλίου συναντήθηκε με φορείς της
Βυτίνας. Άκουσε προσεκτικά τις προτάσεις τους για την περιοχή τους και τα
προβλήματα που υπάρχουν και τόνισε ότι ο διάλογος θα συνεχιστεί και ότι αυτές
οι συναντήσεις με φορείς προϊδεάζουν και τον τρόπο διοίκησης του Δήμου σε
περίπτωση εκλογής του. Με τους πολίτες στο προσκήνιο θα αλλάξουμε την Γορτυνία
τόνισε, με ιδέες, συμμετοχή και αποφασιστικότητα. Χρειάζεται όραμα αλλά και στόχοι
δύσκολοι μεν εφικτοί δε.
Επίσης
τόνισε την ανάγκη να δοθεί προτεραιότητα στην αξιοποίηση των δημόσιων χώρων, σε
γη και κτιριακή υποδομή, και στην επέκταση της επισκεψιμότητας σε χρονική
διάρκεια και ποιότητα. Τέλος, επισκέφθηκε τους επαγγελματίες της περιοχής ένα
προς έναν και αντάλλαξε μαζί τους τις σκέψεις της Κίνησης.
Το Σάββατο 6 Απριλίου συναντήθηκε με τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα
Γαβρόγλου και του έθεσε υπ΄ όψιν την ανησυχία των Αρκάδων για την τύχη του
Πανεπιστημίου της Τρίπολης καθώς και την ανάγκη να γίνει αυτόνομο ΕΠΑΛ η Σχολή
Αργυροχρυσοχοΐας της Στεμνίτσας και να προχωρήσει στην ίδρυση Κτηνιατρικής
σχολής στην Αρκαδία.
Όσον αφορά την Κτηνιατρική Σχολή
απάντησε ότι έχει συγκροτήσει επιτροπή που θα εισηγηθεί τον τόπο ίδρυσης. Τρεις
περιοχές διεκδικούν τη σχολή. Η Αρκαδία, η Καρδίτσα και η Ξάνθη. Προσωπικά ο
ίδιος απάντησε ότι πιστεύει στην αναγκαιότητα να γίνει στην Αρκαδία. Τέλος,
όσον αφορά το πανεπιστήμιο είπε ότι ο στόχος είναι η αναβάθμιση όλων των σχολών
και σημείωσε ότι το πανεπιστήμιο στην Τρίπολη είναι υψηλού επιπέδου και
καμία ανησυχία δεν πρέπει να υπάρχει. Με ενημέρωσε ότι μελετάται η δυνατότητα
λειτουργίας τομέα ΕΠΑΛ στην Γορτυνία από την επόμενη σχολική χρονιά. Από το
μαθητικό δυναμικό της περιοχής σε συνδυασμό με την αίγλη της σχολής θα κριθεί η
βιωσιμότητα και άρα η λειτουργία του τόνισε. Τέλος, συνεχίζονται οι επαφές με
πολίτες και φορείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου