Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝ. ΕΛ. ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ Αργύρη Ασημακόπουλου


Ήρθε Ευχαριστήριο Εmail στην σελίδα από τον Αργύρη Ασημακόπουλο και σας το παρουσιάζουμε
ΕΥΧΑΡΙΣΤΉΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝ. ΕΛ. ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ
Αργύρη Ασημακόπουλου

Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,
Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, σε όλες και όλους εσάς που, από τη πρώτη στιγμή, στηρίξατε την υποψηφιότητα μου ως υποψηφίου βουλευτή Αρκαδίας με το κίνημα του Ανεξαρτήτων Ελλήνων και μου δώσατε τεράστια δύναμη όχι μόνο με τον καλό σας λόγο αλλά και με ένα συγκινητικό αριθμό ψήφων.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες, παρ´ όλες τις αντιξοότητες πέτυχαν ΞΑΝΑ την είσοδό τους στη βουλή και από σήμερα είναι οι εγγυητές της επόμενης μέρας για τη χώρα μας. Το ποσοστό μας στην Αρκαδία δεν μας ικανοποιεί, αλλά εδώ είμαστε, όλα τα στελέχη, να στείλουμε σε κάθε γωνιά του νομού μας, το μήνυμα ό,τι το κίνημα μας είναι ΕΔΩ για να ενώσει όλους του Έλληνες μακρυά απο διλήμματα και διχόνοιες.Ευχαριστώ τον Πρόεδρό μας κ. Πάνο Καμμένο καθώς και τους κ. Γιάννη Μοίρα και Θ. Μπέλτσο για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου.
Τον υπ. Βουλευτή επικρατείας κ. Παναγιώτη Καρβελά το υδρυτικο μελος των ΑΝΕΛ κυριο Κωστα Πισιμιση και τους συνυποψηφίους μου για τον έντιμο αγώνα που κάναμε.
Την οικογένειά μου που μου στάθηκε κάθε στιγμή.
Τέλος, να συγχαρώ τους εκλεγέντες βουλευτές Αρκαδίας και να τους ευχηθώ καλό έργο.

Μετά τιμής
ΑΡΓΥΡΗΣ Θ. ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πολιτευτής Αρκαδίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: