Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Ευχές από την Σπαθαραία ποιήτρια Θεοδώρα Κουφοπούλου - Ηλιοπούλου

Ευχές από την Σπαθαραία ποιήτρια
 Θεοδώρα Κουφοπούλου - Ηλιοπούλου


Η Σπαθαραία ποιήτρια Θεοδωρα Κουφοπουλου-Ηλιοπουλου μας έστειλε το παρακάτω κείμενο προς δημοσίευση.

Αγαπητέ Πάνο Αναγνωστόπουλε χαίρε και υγίαινε. Συγχαρητήρια για την εκλογή σου ως πρόεδρος του Συλλόγου μας, συγχαρητήρια και στα μέλη του Διοικ. Συμβουλίου. Εύχομαι ο Θεός να σας στέλνει Καλήν Υγεία,να συνεχίσετε την άξια προσφορά σας στον Σύλλογο. Ετάχθη τε για τα μεγάλα...έτσι θεωρώ εγώ, και σήμερα ιδιαίτερα που χαλεποί οι καιροί διαβαίνουν...Ποιος να μου το έλεγε πως αυτή τη βαρβαρότητα την έφεραν και δικοί μας.... Κρίμα για την Ελλάδα μας, για τους Έλληνες.
        Εν όψει των Χριστουγέννων,στέλνω τις εγκάρδιες ευχές μου τόσο στον Σύλλογο όσο και σε όλους τους Σπαθαραίους, τους εδώ, και στους ... εξωτερικού.... Χαρούμενες Γιορτές, Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 2016 και Δημιουργικός.
Το Χριστουγεννιάτικο ποίημά μου.

ΩΔΗ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ
Απόψε, 
την ΄Αγια Νύχτα την Χριστουγεννιάτικη,
Το Ολόλαμπρο ΄Αστρο της Βηθλεέμ θ΄ακολουθήσω.
Στα ΄Αγια Βουνά να φτάσω. 
Στο Σπήλαιο.
Στην ΄Αχραντη Φάτνη σου Θείο Βρέφος να προσκυνήσω.
Με τους αγγέλους και ποιμένες αγραυλούντες
Χαρμόσυνα κι΄εγώ, τον Θεό να Υμνήσω,
κι΄ακόμη μια φορά ,την επί γης Ειρήνη
Χριστέ μου να διαλαλήσω,
Που όλο κινάει να 'ρθει,
μα, χάνεται.
Στο γύρισμα των κύκλων.
Θεοδώρα Κουφοπούλου - Ηλιοπούλου


Δεν υπάρχουν σχόλια: